неделя, 16 май 2010 г.

Курсови работи и още нещо...

Уважаеми колеги,

Тук можете да коментирате предложенията си за теми на курсовата работа по методика.

Искам само да ви подсетя, че вие също можете да предлагате теми за дискусия в блога. Това е възможност да размишляваме заедно върху всичко, за което не сме успели по една или друга причина по време на курса по методика... :)

4 коментара:

  1. Искам да питам, тъй като учебният план по логика за 9 клас, от който ни дадохте линк е много неясен (може проблемът да е в мен), дали мога да разработя следния урок: "Видове съждения по количество и качество. Отношения между съжденията по истинност. Логически квадрат."(Логика 9. клас. Автор:Веселин Василев, Анубис, С., 2002) Ако не може, бих предложил следната тема, която експлицитно се забелязва в учебната програма: "Дедукция. Индукция. Аналогия. Факт."
    Александър Димов

    ОтговорИзтриване
  2. В програмата по логика няма експлицитна тема за логически квадрат, но тъй като това знание е полезно за по-късните теми като аргументцаияа, можеш да разработиш тази тема. Като молба и препоръка - нека логическият инструментариум да бъде подчинен на идеята за практическа приложимост на тези знания в различни случаи.
    Втората тема също е допустима. Тя е интересна също и от гледна точка на връзките, които по-късно могат да бъдат направени в проблемите на епистемологията в 11 клас. и по-специално с темата за методи на познанието.

    ОтговорИзтриване
  3. Ще се постарая да покажа приложимостта. Може ли да не "навирам" разработката на урока в таблицата, като разбира се посоча какви са целите на урока, методите за постигането им и уточня колко време е необходимо за отделните части?
    Александър Димов

    ОтговорИзтриване
  4. Таблицата не е най-важното нещо, макар че курсовата работа е добър повод да изпробвате един синтетичен инструмент, който може и да ви хареса :)

    ОтговорИзтриване